Bebeğim yüzüstü uyuyor. 56 günlük daha korkuyorum nefessiz kalmasından. Benim gibi olan anneler var mı. Sırtüstü yatırınca uyanıyor uyumuyor ve ağlıyor. Bu normal mi böyle olan bebek tanıdığınız var mı. Çok evham yapıyorum sürekli kontrol ediyorum. Yüzüstü olunca mışıl mışıl uyuyor. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️