dddy çatlak olduğunu nasıl anlıyorsunuz hani sadece kakasını yaparken mi zorlanıyor , benim bebeğinde de şüphelendim ama gözle görülür bi çatlak fart etmedim ama gazını çıkarırken ve çıkarttıktan sonra ağlıyor sürekli ben acaba gazından korkuyorum çıkarınca dedim ama bi arkadaş çatlak olabilir dedi aynı şekilde de sizdede oluyor mu böyle belirtileri var ona göre bende hastaneye gidiyim