Esoca38
Çok mutlu olduum, daim olsun inşallah 🌸
Toplu bi alışveriş bence yapmayın. Çünkü benim ilk kapandığım zaman ile şuan arasında uçurumlar var öyle kötü şeyler almışım kii 😅😅
2-3 tane dökümlü hat belli etmeyen elbise alabilirsiniz.
Yüzünüze yakışan 2-3 renk -siyah muhakkak- alabilirsiniz.
Uzun bir trençkot veya ferace alabilirsiniz -dış giyim olarak-
Mağazalarda fiyatlar çok uç hiç ederi olmayan bi elbise tuniğe 300 lira istiyolar.
Trendyolmodest tesettür üzerine çok güzel parçalar var favorilerinize ekleyin indirim düşünce kapıverin 😻
1 ay öncesinde 400 TL olan elbiseyi 100 liraya aldım ✅
Bone, topuz tokası hiç söylemedim onlar Allah’ın emri çünkü 😂😂
Lütfen alışveriş listenize dar paça pantolonlar eklemeyin✨
Rabbim hakkıyla taşıyabilmeyi nasip etsin inşallah 🌸🕊️