Bebeğim 3 günde bir kaka yapmaya başladı. Annem kilo alıyordur demişti ilk başta huzursuz değildi kakası da normal yapıyordu 3 günde bir. Dün çok huzursuzdu bugünde sabah uyandi ağlayarak ıkına ıkina kakasını yapmaya çalıştı zorla katı bir kaka yaptı. Hala ağlıyor çözüm önerisi lütfen