Oznelif 3 aylik bebegim var sürekli huzursuz ağlıyor ya var mı böyle olan atak mı nedir cozemedim artık
Lina06 Oznelif aynı durum bende de var rota aşısı olduk ondan sandım ama değilmiş 3. Ay atağındayız sanırım
ikikizannesi Oznelif atak canim bnmki 3.15 oldu iki gundur saskinlik vericek derecede sakin 🤷🏼♀️ Sanki 4 ay atagina hazirlik yapiyor bilemedim iki gun oncesine kadar halim perisandi
1kursarereninannesi Bendede ayni karni dok alti demiz gazinida cikartiyo ama gerci biz daha 3 aylik olmadik 8 gun var daha
Oznelif 1kursarereninannesi aynen karni tok alti temiz ama huzursuz yatmak istemez kucak ister sürekli
Lina06 Oznelif bi hafta diyorlar ama bilmiyorum tam ne bileyim valla ya her ay bişeyleri var 😂 eskiden atak varmış sanki 😂 4. Ay atağı varmış bide
Hlyslh Oznelif bize doktorumuz üçüncü ayda bebeğin daha çok kucak isteyeceğini söyledi. Yani muhtemelen kucak istediği için huzurduzlaniyordur. İlk 6 ay bebek patron. Ne istiyorsa yapın
Tugcedmr 3ay atagi değil bence 3 ayda oğlum aynı huzursuz oldu smdi 3 ay 18 günlük tekrar başladı o atak hep var bebeklerde🤭🤭