Zeynebinannes Kızım 8 ay 1 haftalık sürekli gösteriyoruz ama ne alkış ne bay bay nede gel gel hiç birini yapmıyor 🤷🏻♀️ Dikkatini çekip yaptırmaya çalışıyorum bu sefer de ağlıyor yapmak istemeyip daha yapmaması normal mi acaba 😀
Melesss Zeynebinannes öğreniyordurda yapmak istemiyordur siz zorlamayın ben 5.ayda gel geli öğrettim öğrenmedi sandım 6.ayda bir baktım yapıyor. Yaptırmaya çalışınca yapmıyor ama keyfi isteyince yapıyor
[silindi] Zeynebinannes ben de sizin gibi bay bay gel gel yapmıyor diye çok kafama takmış hatta otistik olabileceğini bile düşünmüştüm sürekli bay bay yaptırmaya çalışıyor evin içinde bay bay diyerek geziyordum bir ay boyunca asla yapmadı. Sonra bir gün toplu taşımada onu seven teyzenin birine inerken bay bay yapmıştı 😂😂 indiğim durakta durup ağlamıştım.
Zeynebinannes [silindi] 😁😁😁😁 yani aslında çok takmıyorum yapmamasını ama insan yinede sormak istiyor 🤷🏻♀️ Benim etrafımdaki çoğu arkadaşımın bebeği var bizden ay olarak yada 1-2 yaş büyükler onlar kafamı kurcalıyor bazen niye yapmıyor diye
Tortilla_ Zeynebinannes Alkışı yanlış olmasın 9-10 aylıkken yaptı da by by ve gel gel çok çok yaşını geçtikten sonra yaptı . Bence normal. Ben çok uğraşmıştım yapsın diye
Zeynebinannes Tortilla_ anladım teşekkür ederim bende göstermeye çalışıyorum yapmamasından çok beni izlememesine dikkatini çekmemesine takıldım aslında ama bu aydaki bebekten de çok şey bekiyormuşum şimdi yorumları okuyunca anladım rahatladım 😀🥰
[silindi] Zeynebinannes huyları gibi her çocuğun gelişimi de fark oluyor tabi ki anneleri olarak bu tür şeylere dikkat etmemiz çok önemli ama karşılaştırma kuruntu dışında hiç bir şey elde etmemize izin vermez. Bu ay yapmadığını öbür ay kendi kendine yapmaya başlar. Hiç merak etmeyin kendinizi böyle şeylerle üzmeyin.
Tortilla_ Zeynebinannes Zamanla yapar 😄 İnsan yaptırana kadar göbeği catliyor ama inatlaşır gibi yapmıyorlar 😁
Elifimmm21 8 ay 10 günlük benim kızımda yapmıyor şimdi siz deyince fark ettim hiç düşünmemiştim bu ayda yapması mı gerekiyor ki? Sanmıyorum ben.. daha küçükler bence annesi😊
Aydeeeee Valla hic takilma benimkide yapmiyordu sonra 10. Ayinda yapmaya baslaso. Bay bayida 11.yinda ogrendi kendi kendinetakilma hala cani istemezse yapmaz 1 yasinda suan
Psikologanne00 Zeynebinannes bizde öğretmeye çalıştık baktık kendi kendine yaptı bi süre sonra 😀 canları ne zaman isterse şuan 8 ay 20 günlük alkış bay bay baş baş yapıyor baş başı yaparken kafasına çok sert vuruyor hatta bıraksın diye uğraşıyoruz 🤣 gel gel öğrenmişti 6. Ayda sonra yapmayı bıraktı 🤷🏼♀️
tgba-22 Zeynebinannes aynı aylarımız benmki de yapmıyor ve kafama takıyorum çünkü etrafta aynı aydaklerden yapanlar var.bizimki de yaacajtır elbet diyorum ama bazen can sıkıyor.gel geli arada yapardı şimdi yapınca kızıyor bana istemiyorum diyor resmen 🤣 ama alkış refleks çoğu bilinçli yapmıyor yani