incii 19 günlük bebeğim var sabah 5 de başlıyor 9-10 a kadar mümkün değil durmuyor. Aynı sorun akşam saatlerinde de başlıyor. Anlam veremiyorum ne yaparsam yapayım uyumuyor. Ayağımda hafif hafif sallıyorum ama çözüm olmuyor. Var mı benim gibi olan anneler. Nasıl bir yol izlediniz?
Deletedmom_28 incii benimkisi de aynı şekilde 45 günlük bu saatlerde başlayıp aksama kadar sürüyor ne yapsam olmuyor cıksa da gazı yine başa dönüyor nurse halveys biogaia kulanıyorum az cok rahatlatıyor ama dediğim gibi yine başa sarıyor
mavikalp11 incii 3 aya kadar suruyor canim ama 3 aydan sonra kuş gibi hafifliyor bebisler biz 3 ay 1 haftalik olduk cok rahatiz suanda
Burcubuse26 incii 4 ay 21 günlüğüz hala bizimde devam ediiyo gaz sancısı sabah 6 dan 9 a kadar pırt yaptı zorladı ama yetmiyor birde kakasını yapmadığı gün aşırı huzursuz oluyo kabız değil ama bi gün yaptı diyelim ikinci gün bazen yapmıyo çıldırıyo 😒 ne zaman düzene gircek bilmiyorum
incii Deletedmom_28 bende nurseyle bakso kullanıyorum ama ne fayda gazını da çıkarıyor ama durmuyor. Uyumuyor uyutmuyor. Bi çocuğum daha var ayakta duracak halim kalmadı.
Deletedmom_28 incii Allah yardımcımız olsun 🥺 benimkisi ilk hiç böyle beklemiyordum tecrübesizlikte var haliyle 🥴🥴 gazı yüzünden uyumuyor sancı uyutmuyor cocugu uyurken ayaklarını hep karnına çekiyor. masaj yapıyorm her şeyi yapıyorm duş aldırınca rahatlıyor bi oda her gün aldırmak istemiyorm üşütür diye korkuyorum 🥺 resmen gündüz 10 12 saat uyumadan durabiliyor 😢😢
ikiprensannesii2 Ben✋🏼 2.çocuk olduğu için açıkcası çok çok zorlanmıyorum. Sancı gelip gidiyor pış pış yapıyorum sadece. Probiyotik ve gaz damlası aldım, masaj yapıyorum ama çok fayda etmiyor. 3 ay sabır sonra geçer inşallah
incii ikiprensannesii2 insallah canım, uykusuz olduğum için diğer çocuğumla ilgilenecek halim kalmıyor. Hangisine üzüleyim şaşırdım. Hayırlısıyla 3 ayı bi atlatsaydık.
incii Burcubuse26 Allah yardımcımız olsun canım tam kızım büyüdü derken başa sardık bizde. Sağlıkları yerinde olsunda insallah bir an önce düzene girerler 🙏
Burcubuse26 incii inşallah canım benim vallahi gaz ne zaman bitcek die bekliyorum kaka yapamazsa o gün biz bittik dün durduramadım aldım attım arabaya sokağa çıkardım anca öyle sustu🤣