Merhaba arkadaşlar malesef hastaladim hemen kızıma bulaştı kızım da baya balgami var öksürüyor doktora götürdüm 3 aylik olduğun icin ilac veremem serum fizyolojik kullan dedi daha once miraderm burun damlası var 5 gun kullandm is yaramadi sence hangisi daha iyi serum fizyolojik bankasi nedir ve kızıma öksürük nasil nasil gecer yardımcı olurmusnz🙏