ozlemmmalpkaan Allah kooaylık versin inşallah🙏🏻 Göbek bağı düştükten sonra bir süre daha ben krem sürmüştüm, antibiyotik balaban krem( doktorun yazdığı kremdi ) . Göbeği temiz tutmaya özen gösterdim. 1-2 ay yenidoğan ıslak mendil kullandım alt değiştirirken ama sonra hep yıkamaya çalıştım lavaboda, yaz olduğu için kolaydı bu. Her kakada kesin yıkarım en başından beri. Çişli olduğunda yıkayamadığım zaman da suyla ıslatılmış pamukla sildim, bi müslinle , ağız memdili ya da ( sırf popo kurulamak için ayırdığım bezler) kuruladım. Nemli nemli bezi bağlamadım. Pişik az oldu, olduğu zamanda unibaby pişik kremi sürdüm hemen geçti. Yani bu şekilde yapınca pişik önleyici kremlere gerek kalmadı.