4 ay 9 günlük ve artık cidden çıldırma noktasına geldim 2.ayindan bu yana akşam.uykusuna yatarken en az bir saat ağlıyor oda normal.bir ağlama değil morariyor ağlamaktan doktora götürdük hiçbir sorun yok kucakta gezdiriyoruz yatirinca yine ağlıyor arabada gezdiriyoruz biraz sakinlesiyor eve gelince yine aynı atak donemimi yoksa böyle mi devam.edecek.eger boyl.devam.ederse hiç yaşam enerjim kalmadı çocuğumu bile sevemiyorum devamlı böyle