Yigiit_efeninn_annesi Kızlar yenidoğan bezi alacağım da oğlumda sleepy kullandım çok memenundum ama şimdi paket değişmiş hiç memenun deilim Molfix almayı düşünüyorum ama hem mavi hem de yeşil paket var bunların farkı ne hangisini öneriyorsunuz?
Tubacnr0 Yigiit_efeninn_annesi yeşili bilmiyorum beyaz softtu kullandım ilk aylar çok güzeldi ama pahali baya sleppyden molfix maviye geçtim gayet memnunum sleppyi bozdular iyice
tostosum Yigiit_efeninn_annesi yeşiller eski üretimdir. Renk değişikliği yaptılar yeşilden maviye. içerik aynı
Kubranurrr21 Yigiit_efeninn_annesi canım soft olanı bilmiyorum ama mavimı yeşil mi dersen tabiki yeşil derim hatta yeşil bulursan bı dene memnun kalirsan stok yap çünkü yeşil uretilmedigi için artık çok ender bulunuyor bizde mavi sızdırma yaptı yeşil ona göre daha iyi Allah’a şükür
Yigiit_efeninn_annesi Kubranurrr21 benim burda yeşil paket bol 😌o zmn ilk yeşil paketle başlayayım ben çok tşk ederim❤️