babyandmom1 Dünden beri sezaryen yerim şiş ve hafif ağrım var doğum yapalı 11 ay oldu bir sıkıntı oluşur mu? Bir önceki gün kızım üstümdeyken doğrulup kalktım karnından güç alarak o yüzden mi oldu acaba?
oykuderin babyandmom1 hayır genel olarak sanirim oluyor. Bende de oldu bi sıkıntı olmadı kendiliğinden geçti