Kızlar bebeğim 9 aylık oldu. Ek gıdaya başladığımızdan beri yeme konusunda beni çok zorluyor. Günde sadece Bi küçük kase şehriye çorbası içer. Başka bir şey yediremem ne kahvaltı ne meyve hiç bir şey biraz zorladığımda öğürüyo bazen de kusuyo çok üzülüyorum yeme reddini nasıl alaşabilirim lütfen yardım edin başından geçen yada zamanla geçer mi dişleri çıkmadı hala onunda etkisi varmı dır?