Sebile benim bebeğim bazen bir buçuk- iki saatte emiyor bazen de 4 saati buluyor bence doyma oranına bağlı ama biz 2 ay 7 günlük olduk gaz sancıları nerdeyse bitti. Ben başta bilmedim gaz sancısı çok oldu memenin bas kahve kısmı bebeğin ağzına tam gelmeli ve kahverengi kısmı iki parmağında sıkıştırarak emzirmeyi dene, doğru emzirme şekli oluyor ve doyuyorlar ben ilk doğduğu hafta emziriyorum zannedip ilk günler yarı aç bırakmışım 😔doktor dedi böyle yapmamı sonra haz sancısı da doyması da düzeldi