Kizlar ben yarın işe başlıyorum. Bebeğim 4 aylık kilosu az bir bebek şimdi ben 12 buçukta cikicam evden 6 da evde olucam bebeğim anne sütü ile besleniyor alerjik bebek doktor mama verdi ama mama asla içmiyor sütüyle doymuyor diyemem çünkü hiç ağlayan bi çocuk değil sağınca sütüm 2 gogusten Manuel pompala sağdim 120 cc çıktı. Biberon emzik hic bi sey tutmuyor kaşık biberon aldım mama icmek İstemiyor sütümü de sagip denedim kaşık biberonla vereyim diye onu da icnek istemiyo yani aslında emmek istiyor emerken yatiyoe felan şimdi asıl soruma geleyim yarin ise başlayınca 12 buçukta emzirip yatıracam 6 da gelecem bu aralıkta kac kere kac cm mama içmesi gerek ne olur yardım edin babaannesi bakicak