Eytufe bende sleepy den bebem naturale geçtim canım ama bırakacağım daha dün babyturco sipariş verdim. Nedeni ise şu benim kizimda böyle oluyor diğerlerinde oldu mu bilmem bende bakacağım yazan olursa. Şimcik idrarını yapınca önü şişiyor bende torpa doldu sanıyorum birde bakıyorum bitek önü dolmuş hani üstünü değiştiriyorum feln uykudan uyanınca torpasi dolmuş saatlerce değiştirmemişim gibi izlenim bırakıyor bide kakasını tasiriyor. Ne hikmetse hep kenarlarda kakasi orta boş ☺️ bezi bagliyabiliyorum baglayamadigimi düşünmeniz beni üzer. Gelelim güzelliklerine pişik yapmıyor ayrıca fiyatı uygun ☺️