Themia merhaba bebeğim 9 aylık olmak üzere. Burdan aldığım tavsiyeler üzerine 3 gündür uyguladığım Bi şey var. Benim bebeğim emiyo. Her uyandığın da emzirmek yerine bazısında tekrar uykuya geçmesini sağlıyorum. Direk kesmek yerine aşamalı yapıyorum yani. Su verin diyolar ama bu sefer de su içmek için uyanıyolarmış. O yüzden öyle Bi şey de yapmıyorum. Belki çok sıcaklarda uyandığı zaman su veririm. Bu şekilde ilerliyorum. Birinde emzirme birinde uyutma. Ve şuan bu durum dan çok memnunum. Bebeğim gece uykusuna yatınca normalde yarım saat sonra emmeye kalkar. Sonra Bi yarım saat sonra yine kalkar dalana kadar devam ederdi. Dün neredeyse ilk uyanmasını 2 saat sonra yaptı