Kızlar sütüm az geldiği için (4 saatte 100 cc ) mamaya başladım . İlk ay hiç kilo almadı mecbur kaldım . Mamayı biberonla verimce memeyi bıraktı . 4 aydır meme reddi ile savaşıyorum emmiyor . Şimdi sorum şu mama vermesem sütüm az kilo kabı Yaşar mı diye korkuyorum . Mamaya devam Etsem biberon kolayına geliyor meme almıyor bu durumda sağıp vermeye devam mı etsem 😣 Not ; kaşık biberon , enjektör , kaşık denedim hiçbirini almıyor