Dlkbrs Bu kadar küçükken nasıl ikinciyi düşünebiliyorsunuz yürek mi yediniz yahu?😂
Kesinlikle ilk çocuk öz bakım becerilerini kazandıktan sonra olmalı. Kendi yemeli, tuvalete gitmeli, uyumalı, giyinmeli soyunmalı. Çünkü ne olursa olsun ilk çocuk hep beklemek zorunda kalıyor. İlgi her yaşta bölünüyor ama biraz daha büyük olunca size muhtaç olmuyor en azından çocuk.
Mesela parka çıktınız hangisinin peşinden koşacaksınız? Evde bir şey bitti markete gideceksiniz. Nasıl ? Bir kahve içmek bile lüks olacak. Olan hem anneye hem çocuklara oluyor.