8 bucuk aylık olduk hala uyanık kalabildiği süre max. 2 bucuk saati geçmiyor. Bu aylarda bu kadar uyku normal mi? Ben mi yalnış düşünüyorum acaba? Yani daha fazla uyanık kalması gerekmez mi bu aylarda? Ve uykusu geldiği an huyu suyu her şeyi değişiyor inanılmaz hırçın bir bebeğe dönüşüyor uyutmazsam saç baş yoluyor sizin bebişlerde böyle mi🤦♀️💤