Deletedmom_45 Oglum bugun 8 aylik oldu nasil oldu nasil anladi bilmiyorum ama 2 gecedir gece zor uyuyor ve saat basi kalkiyor yada emzik agzindan dusuyor istiyor felan gece mucadele icindeyiz sabah b*k yemis gibi kalkiyorum nedir bu atak mi 🤦🏻♀️
alice0334 Deletedmom_45 ben de 4. Ay atağından sesleniyorum aldı aldı duvara çarptı beni çığlıklar yardım çığlıkları 🤦🏻♀️ Yorgun yatıp daha yorgun başlıyorum güne nasıl oluyor bilmem bi insan saat 6da uyanmamalı
Elifimmm21 Evet 8. Ay atağı bizde aynıyız malesef🥴 bazı geceler öyle bir geçiyor ki keşke hiç uyumasaydım diyordum 15 dk uyu uyan yarım saat uyu uyan, insanın kafası dahada bir sersem gibi oluyor gün içinde kaç kahve içiyorum ayılabilmek için sayamadım🤦♀️
Deletedmom_45 Elifimmm21 off ayniyiz sabahtan beri 2. Kahvem sersem gibiyim nasil anliyorlar atağı ya 🥴