Kızlar bebeğim 3 aylık . İlk ay neredeyse günde 10-11 kez kaka yapardı ama yenidoğan olduğu İçindir dedim. 1,5 aylıkken meme reddi başladı az beslendi haliyle kaka sayısı düştü ben emzirmeye odaklanınca kakayı unuttum. Meme reddi devam etti sonunda pes ettim sağıp biberon ile vermeye başladım. Ama bebeğim bu günlerde biberonu da çok isteksiz alıyor çok az içiyor uyku arasında falan içiyor . 50 ml bile süt içse kaka yapıyor . Doktor mukuslu kaka var mı kan gördün mü falan sorular sordu onlar yok ama beslenmek istememesi, sabaha karşı burnunun aşırı tıkalı olup hırıltılı nefes alması çok kaka yapması ve uyanık olduğu her an ağlaması bende alerji olabilir mi diye düşündürüyor.