FoamSea 2 ay oldu sezaryen olalı elimle bastırınca veya mutfak iş yaparken tezgaha dayanında karnımn eti acıyor sanki morarmış gibi sizinde oluyormu😅
barlassmoom FoamSea normal ameliyat oldunuz:) ben 6 yıl önce diz ameliyatı oldum hala yere koyamam dizimi
selosunannesi Oldu canım geçer zamanla batikon süt öyle olunca alıyor ağrısını ben de çok pimpiriklenmistim ama alışıyorsun onunla.yasamaya yatarken falan oluyor bende ara ara yada işteyken sürekli oturur vaziyetteyim 5 ay oldu bizimde
M11 Kolay bir ameliyat değil dok.iki yıl ağır kaldırmaya aksın dedi bana ev iş yaparken ağrıyor tabi yapcak bsy yok evlat için