BirPatiSever Süt diyeti açmada ilk günüm. İçerisinde 1 çay bardağı süt olan bi kek yapmam söylendi, yaptım. Şimdi ben bu kekten 1 dilim mi yiyicem. Yoksa gün içinde hep bu kekle mi beslenicem.
SGeceC BirPatiSever merhaba bugün bir dilim yarın iki dilim diğer gün üç dilim yiyin 4. Gün sütü direk tüketin az miktarda ve arttırarak 3 gün daha bu sekilde açılmış oluyor 🤗
Tweetyy BirPatiSever her gün artırarak sanirim. Google a sut merdiveni yazın orda basamaklar çıkıyor kek tereyag pogaca peynir diye gidiyor en son süt.
AA201207 BirPatiSever 1 dilimle başlayın sıkıntı olmazsa 2,3 diye devam edin gün içinde diğer yediklerinize devam edin yine
K07- BirPatiSever en son süt açılıyor diye biliyorum canım bende önce yoğurt sonra peynir tereyağı en son süt oda çok kontrollü olması gerekiyor.
BirPatiSever SGeceC yoo bugün kek yarın sütlü peynirli poğaça yazıyor. Sonra da yoğurt çorbası. Ama kaçar dilim ya da adet yiyeceğimi yazmamışlar. Pazar olduğu için soramıyorum da
BirPatiSever Tweetyy bugün kek yarın sütlü peynirli poğaça yazıyor. Sonra da yoğurt çorbası. Ama kaçar dilim ya da adet yiyeceğimi yazmamışlar. Pazar olduğu için soramıyorum da
SGeceC BirPatiSever o zaman bilemiyorum bişey demim çünkü ben bu şekilde açmamıştim yoğurt peynir süt şeklinde 6 gün vermiştim her bir ürüne benim doktorum böyle ilerlemişti doktorunuza sormakda fayda var o zaman
Gzmtataroglu BirPatiSever merhaba bende aüt diyeti açma yapıcam Pazartesi günü kek poğaça olarak yazıyor sonra ne yiycem yada ne kadar miktar yiycem bilmiyorum siz nasıl yaptınız
BirPatiSever K07- sütle başladık. Ne gün ne yiyeceğim yazıyor, tarifleri var ama miktar yazmamışlar. Yani 1.gün kek var ama kaç dilim yiyeceğim yazmıyor
HBNE BirPatiSever benim doktorum içinde süt olan bir kek yap ve günde bir dilim ye demişti.yanlış hatırlamıyorsam bir hafta kekle devam daha sonra yoğurt süt diye gitmiştik