Merhaba, uzun süredir yoktum,en son yine böyle bi başlık açmıştım.kızım 13 buçuk aylık oldu. Ve hala katı bişey yediremiyorum:(.. öğürüp kusuyor, dilinin üstünde bekletip çignemiyor bi türlü:(..duyu hassasiyeti var sanırım, asla eline yumuşak yiyecek almıyor. Diş kaşımak için havuç ve salatalık dışında bişey almıyor. Agızna hiç bişeyi götürmüyor..hemen eline alıp atar ne veirrsem veriim yumuşak. Önüne koyuyorm kendi yesin diye, bu sefer de oyun ediyor, heryeri döküyor yogurtla ugraşıor bitek..vs..ne yapcagmı şaşırdım:(..pütürlü bişey gelirse hemn ögürüp yediklerini de kusmya çalışıor:(…kaç defa son 2aydır kustu…günde 2 ögün vs kusuyor bazen.. sırf tiksindiği yada katı bişey değdiği için diline..henüz 2 alt dişi çıktı. Digerleri çıkmadı..kaşıkla beslenmek istiyor, elimle agzına bişey atamıorm açmıor agzını..kaşıkla olunca da her verdiğimi yutmaya çalışıor:(..lütfen yardımcı olur musunuz..