Kızlar bebeğim bugün 15 günlük oldu hastane de ilk başta pek emziremedigim sezeryanli olduğum için kilo kaybı fazla oldu bir buçuk günde 500 gram verdim doktorlarda mama verdiler 30 CC verdik 3 saate bir bir hafta kaldık hastanede çıkacağım gün bir emzirme danışmanı geldi ve iki saat tutup sütümü sağmami istedi ne kadar olduğuna bakıp mamayı ne kadar vereceğimizi konuşmak için ve bana durumun gayet yeterli olduğunu söyledi ama ben şuan mamayı biraktiramiyorum karnı tok olsa dahi ağlıyor lütfen yardımcı olabilecek aynı durumu yaşayan varsa yazabilir mi