Dört ay civarı bebeklerin genel sorunu “Uyku gerilemesi”, uykuları çok vardır ama uykuya çok zor dalarlar veya hiç dalamazlar. Atak dönemi de üstüne tuz biber olur. Benim kızım dört buçuk aylık, hem dördüncü ay atağı hem aşısı hem uyku gerilemesi derken zirveyi gördük. 🥲 Şükür azaldı, atak dönemimiz bitiyor.