Gecen sene şubat 1 den temmuz 10 a kadar falan 32 kiloya yakın verdim. İzin de hiç almadım. Sonra izin dönüşünde ben bi iştah patlaması yasadım 62 oldum 64 le hamıle kaldım ve suan 26 haftalık gebeliyim 78 geliyorum. Hep yiyerek olmadı aldım vitamin ilaçları da çok aldırdı birde yapım müsait. Dr gecen kızdı çok almışsın diye. Bugun basladım saglıklı beslenmeye post üste kalsın sizinde umarım istediğinix gibi sonuçlar alırsınız