Ah bu konudan çok çektim , çok zor bir dönemdi şükür biz atlattik artık en ufak bir ses duyunca direk bırakıp söylenmeye başlıyor laf dinliyor 😂 Size tavsiyem sütünüz yetiyorsa mamaya hiç bulasmayiniz… Eninde sonunda acikicak ve emmek zorunda kalıcak. Ben oturup hüngür hüngür agladigimi biliyorum emmiyor aç kaldı diye😂 Ayakta yürüye yürüye zıplaya zıplaya sakinleştirmeye çalışırdım ama bı okadar da katıla katıla ağlar asla almak istemezdi 😂 en sonunda sakinlesip tutardı memeyi ve emerdi evet biraz zor oluyor ama karanlık odada deneyin , sessiz bir yerde deneyin , ayakta pis pis yöntemini deneyin ama pes etmeyin… Şuan kızım ayın 23 ünde 5 aylık olucak biz atlattik darısı başınıza inşallah ☺️🤲