Taziklidir sütünüz… Benimde emdiği vakit sütüm goguslerimden inince tazikli geliyor o yüzden çok hızlı ve nefes nefese emiyor sonra sakinlesiyor emmesi taziklenmesi geçince ☺️ şuan 5 ayligiz artık akış hızına alıştığı için çok problem olmuyor , ara ara genzine de kaçabilir korkmayın…