ahlasla Kızlar hiç ayrılamıyor herhangi bir yara morluk şişlik hiçbir şey yok ama acile götürsem mi sizce bir şey olur mu
Zeynebinannes ahlasla 70 cm üstünde düşerse sıkıntı oluyormuş birde halı veya parkeye düştüyse de çok sıkıntı olacağını sanmıyorum 1 ay öncede benim kızım düşmüştü
ahlasla Zeynepbahar91 yataktan düştü 50 cm vardır kusma baygınlık yok. ağlamasına uyandım ilk. kucakladım sonra bi daha ağlamadı normal
BigBubble Gözlerinde kayma, dudaklarda morarma, bilinç bulanıklığı, kusma gibi durumlardan herhangi birine rastlarsanız götürün. Ama hiçbiri yoksa 3 saat uyutmayın takip edin geçmiş olsun 😔
Yenigelinnn Benimki de az önce düştü 7 aylık babasına emanet etmiştim lavaboya giderken o da uyuya kalmış düşme sesine geldim insAllah bir şey olmaz yavrularımıza