Benim kızım 4 aylık olana kadar öyleydi elimde serumla dolasirdim resmen oluk oluk akardı temizleyince o dönemde çok yorulmuştum udi hindi yağı aldım şifayı ondanmi buldu bilmiyorum günde üç defa burun deliklerine damlattim 7 aylık oldu dört aylıktan beri öyle olmuyor