Bebeğim 18 aylık, emerek uyuyor hâlâ. Gece saat başı uyanıyor. Mesela dün gece 1, 2, 2.40, 3, 4 ve 6’da uyandı. Sonra uyutamadık. Bu hep böyle. Çalışıyorum, öğretmenim. Dayanacak gücüm de psikolojim de kalmadı. Rabbim sağlık versin ama. Hiç uyumadan okula gittim aylarca. Tecrübeli anneler, var mı çözümünü bulan? Uykusuzluk tak etti canıma 😔 sinirden ağlıyorum destek alacağım. Çünkü olmuyor denemediğim yöntem kalmadı. Bir buçuk senedir her gece böyle😔