Sevgili anneler oğlumu normalde yatagina koyarim o kendi kendine uyur. Dun oglen de yatagina koydum uykuya gecmek üzereydi odadan ciktim sonra aglamaya basladi ama yok boyle bir ağlama susturamiyorum cocugu hickira hickira agliyor. Kucagima aliyorum sakinlestiriyorum yataga koyuyorum yine aglamaya başlıyor. Ne yaptiysam yataga koyamadim ayakta sallayarak uyuttum. Gece uykusuna gecerkende once yine yataga girdi tam uykuya gececek yine ayni sekilde bagirarak ağlamaya basladi yine susturamadim sakinlestiremedim yataga girmek istemedi ayakta uyuttum. Gece uyanmadi ama az once yine bagirarak aglayarak uyandi sakinlestirmek zor oldu neden boyle oluyor acaba bilen var mi ? Ne yapmak lazim ? Oglum 1 yasinda bu arada