Merhaba…
Oğlum 20 aylık, kelimeleri var bir süredir ama çoğu tek hece 🤷🏻♀️ baba mama anne dedeyi söyleyebildigi halde kisaltiyor “bo, ma, ne, diğ” diyor çoğu zaman. Çiçek çilek Çİ, muz MU, mor MO, yumurta U, ayna AY gibi.
Burada okumustum tek heceli konuşan bebekleri ne zaman bu değişti sizde?