AselLinafs Kızlar cuma günü 6 ay aşkımızı olduk aşı yerinde şişlik oluştu, bebeğimde ateş huzurlu vs yok uyku düzeni biraz değişti sadece sizde durumlar nedir acaba geçmez ise sağlık ocağına göstermelimiyim😏
balkizimbebegim AselLinafs bizde geçen cuma olduk sol bacakta şişlik oluşmuştu kolonya sıkıp üzerine ovaladım biraz geçti şükür. (Doğumda serum takılan elim şişmişti öyle yapmıştı hemşire)
AselLinafs balkizimbebegim Bizim de sol bacağımız İnternette baktım dokunmayın vs yazınca korktum sabah olmadı o şekilde yaparım teşekkür ederim