Kızlae bebegim 5 gün sonra tam 3 aylik olcak.Ben sezeryanla dogum yaptiim.Dogal olarak ilk günler sütüm çok azdı.Yaklaşij 1 ay makina ile süt sağdım ve şimdi maşallah sütüm çok geliyor.Diceksiniz ki ne güzel dert ettigin şey ne?🤭😃 şu ki goguslerim saat başı hemen şişip taş gibi oluyor .Dogal olarak bebegim tutamiuor gogus ucumu cuk cuk ses çikariyor emene kadar..Üstune birde benimde canim aciyor goguslerim siş oldugu icin.Kisacasi ne zaman terbiye olurlar ..Surekli süt dolarken sızlaması inanin canimi cok yakiyor😑😑