Bebeğim 22 aylık ve desteksiz uyumuyor sallama ve emzirme ile uyuyor siz ne zaman ve nasıl bıraktınız sallamayı nasıl bir yol izlediniz ve gece hala çok kalkıyor acaba emdiği için mi memeyi bırakınca düzene girer mi ? Tecrübeli anneler fikirlerinizi bekliyorum