12 ay 2 haftalık oğlum 10,5 kilo 4 numara kullanıyordum ama çok fazla bez izi olmaya başladı kızarık böyle ve bez küçüldü sanki rahatça öne gelmiyor yetmiyor sanki şimdi 5 numara aldım bakalım daha denemedim bitmek üzere 4 numaralar ama eminim daha rahat edecek