Deletedmom110 lanet gelsin aşılara 😂 ben yaptırmıştım, bebeğim gitti yerine başka biri geldi. İlk gün çok güzeldi, ertesi gün bir başladı 6 gün boyunca bebek hiçbir şeyden mutlu olmuyor, sabahları neşe saçan bebek sürekli mızmızdı 😐 sizinki öyle olmaz inş 🙄