Kızlar başlıkta yazdığım gibi 1 yaşında oğlum var ve çok fazla küçük tuvaletini yapıyor. 12 de bezini degistirdim 2.30 da yatiyim dedim baktım hiç değiştirmemisim gibiydi bezi ve bayağı ağırdı. Şimdi tekrar uyandım baktım ve en az 3 kere küçük tuvaletini yapmıştır. Tekrar değiştirdim bezini ve bilmiyorumki sabah olana kadar yatağa kadar çıkacak tuvaleti. Sizce normal mi