Demir ilacı yapıyor olabilir, belki üşümüştür ondanda olabilir, emziriyor iseniz sizin yediğiniz yiyecekten dolayıda olabilir eğer başka bir sıkıntı yok ise bebeğinizde bunlardan olabilir. Gece yaptı ise belki ışıktanda rengini yeşil görmüş olabilir misiniz? Ben bebek iken geceleri hep yeşil kaka yapıyor diyordum doktoruna meğerse ışığımız sarı idi odasındaki ondan yeşil gibi görüyormuşum doktoru beyaz ışık ile bakmamı söylediğinde anlamıştım.