Deletedmom_58 ya erkekler bazen düşüncesiz oluyor onalri biz teşvik edelim zamanla onlarda anlar mesela eşime. Diyorum makinadan temiz bulaşıkları çıkar bende kirlieri atayım diyorum yapıyor hani yemek vakti her zaman cocukalra bakıyor çünkü yemek hazırlamak zorundayım ve çocukla zor oluyor hani dokuyoralr vs yardımcı oluyor Allah ondan razı olsun derslere gider büyük kizimida göturuyi bende o sırada küçük ile evde dinleniyorum hani elinden geldiğince yardimci oluyor sagolsun …Ama eş desteği çok önemli geleni 2.cocumtan sonra daha bı önemli ilk çocukta anlamiyoralr bundan emin olabilirsin ama 2.cocuk olunca anlıyorlar hani nasıl zorluk çekti mi vs mesela 2.kizim doğduktan sonra annemler geldi 1 ay kaldı eşime kolay geldi 2 çocuk çünkü annem kardeşim ilgileniyordu onalr gitti sadece 2 gün 2 gün sonra eşim dedi iki çocuk nasıl zormuş dedi annemler keşke gitmeseydi dedi :) düşün hatta dedi kardeşine uçak bileti alayım gelsin sana yardıma dedi :) ben gurvetteyim ya bide destekcim yok ikisins tek bakıyorum zaten o günden sonr bana daha çok destek oldu böyle işte .