Kizannesi92 bu post başlığı kaynana olduğu için biliyorum okuyan bir sürü anne var olacak okuyup geçmeyelim bu mübarek ayın hatrina hiçbir şey yapamazsan bilr sosyal medyadan takip edelim durumlarda paylaşalım gönderilerin altına yorum yapalım durumu iyi olan arkadaş çevremize anlatalım filtre zekatlarimizi bu bebeğimize bagislayalim onu ölüme terk etmeyelim bu vabeli almayalım cabalayalim cenazesine dahi katilamayacagimiz bir bebeği yaşama hakkından yoksun bırakmayalım sma çaresiz değil ilacı var milyon dolarlar ile alınabilen bir ilacı var ve bu paralar beş on liralarla toplanıyor o gizli kahramanlardan biri olalım hatta bu iyiliği bağıra bağıra yapalım ırmağın çıkmayan sesi olalım