Etmzturn Merhaba 40 günlük bebeğim var 1 buçuk haftadır yüzünde sivilce vardı ben bunun öpmeden dolayı olduğunu düşünüyorum ancak şuan göğsüne kadar indi haftaiçi doktora götürmeyi düşünüyorum daha önce yaşayan anneler varsa paylaşabilirmi ?
Yasemin789 Etmzturn egzama gibiyse benim bebeğim öyleydi alerji çıktı. Aman dikkat et umarım alerji değildir. Birde sütün yarıyor diyorlar öyle de olabilir. Kakası normal mi kolay yapıyor mu
ArdeninAnnesi3322 Etmzturn benim bebegimde de oldu..şampuandan olduğunu düşünüp değiştirdim birkaç gün sonra düzeldi yüzü. Ne kullanıyorsunuz şampuan olarak ?
Etmzturn Yasemin789 mamaylada besliyorum ilk doğduğundan beri kakası yeşil bu aralar fakat hafta başı başka bir olaydan doktora götürmüştüm kan testi idrar testi yaptılar alerji olsa söylemezlermiydi
Etmzturn ArdeninAnnesi3322 sebamed kullanıyorum fakat yüzünü sabunlamıyorum banyo yaptırırken vücudu ve kafası için kullanıyorum bir anda oldu şampuanı 3 haftadır felan kullanıyorum
ArdeninAnnesi3322 Etmzturn ben dalin kullanıyordum ondan olduğunu düşündüm ve sebamed kullanmaya başladım. Gecti şükür . Şampuan değiştirin bence. Hepsi her bebeğe olmuyor