Iyi geceler arkadaslar 3 aylik bebegim var ve bugune kadar hep anne sütu aldi son 2 gundur sutum baya azaldigi icin bebegim artik doymuyor o yuzden aptamil pre aldim ama ne kadar vermem gerekiyor anne sutunu veriyorum emiyo ama sut olmadigi icin aglamaya basliyor mamayi kac ml vermeliyim ve gunde kac kere vermeliyim bilgisi olan yardimci olabilir mi lutfen aglamaktan helak oldu bebegim karni tok olsada dogdugu gunden beri devamli agliyor lutfen yardimci olun…