Hanımlar bir göğsümden iki iğne ucu kadar diğerinden 4-5 damla süt geliyor malt içeceği ve süt artıran hap kullanıyorum bebeğim emmek istemediği için azaldıkça azaldı bende hastane tipi sağım makinası kiraladım, Allah için benim gibi duruma düşüp sütü gelen ya da eşinden dostundan duyan var mı? Çok moralim bozuldu, pes etmek istemiyorum ama zaman geçtikçe Keşke dememek işin yine de uğraşmak istiyorum bebeğim 1,5 aylık acaba bitti mi sütüm vaz mı geçeyim yoksa devam etsem faydası olur mu