Nehir16busra Sleepy bez kullanıyorum bebeğim 2 aylık kilosuna uygun numara kullanmama rağmen çok lastik izi yapıyor. Önerebileceğiniz başka bez var mı? Yoksa bütün bezler öyle mi
1kz1ogln_ Nehir16busra lastiklerinikopar canım ben koparıyorum sizdirma da yapmıyor her bez yapıyor ve büyük bez kullanman bebeğin hareket açısından iyi değil bacakları ayrık ayrık durur
Zea09 Nehir16busra bende ilk bi kac gun kullandim hem sert hemde soyledigin gibi iz yapiyor tesadufen hastanemde molfix pure soft vermisti onu denedim yumusacik bez.simdi heo onu kullanıyorum tavsiye ederim
yusufmertmom Nehir16busra 5 aylık oğlum 1 aydır falan yağıyor benimde sinirim bozuldu. Lastiği kopartsan bilr yapıyor. Molfix aldım bakalım daha denemedim inşallah alerji falan yapmaz
Haffuse Molfix in kalibi daha genis, onu kisa sure kullanmistim, iz yapamdi benim kizima… Ama bez cok kalin geldi bana, sleppy daha yumusak…
Zea09 Haffuse cok sasirdim sleepy e yumusak demenize.. sleepy natural bio molfix pure softtan asla yumusak degil sanirim farkli kullandiniz.
Denizanasi92 Nehir16busra yapıyo canım molfixe geçtik o da yapıyor anlamadım ya 5 kg 3 numara kullanıyorum ona rağmen lastik izi oluyor
Nehir16busra Denizanasi92 evet benim de bebeğim 5 kilo 3 numarası lastik izi yaptı molfix mavi paketi de iyiymiş galiba iz yapsa da kuruluk olarak baya iyiymiş
Ayazmom1 Nehir16busra Migros’un minies markalı bezini kullanabilirsiniz hem fiyat açısından uygun hem sızdırma yapmıyor hemde lastik izi yok ben çok memnunum
Nehir16busra Ayazmom1 bu ara bir iki kez marka değiştim onu da denesem pişik olur mu acaba ve yumuşak bir bez mi. Molfix yeşil paket vardı o kadar sert ki bezini sık değişmeme rağmen hep nem veriyor zıbına bir tane içime sinen bez olmadı sleepy de cok hoşuma gitmedi
Denizanasi92 Nehir16busra ben pure Soft kullanıyorum gerçekten sleepy ile arada fark var sızdırma konusunda. Molfix daha iyi