Aysegulkrsd Huma_kus34 5 aylık 8 300 bebegım 4 numara kullanıyorum Slepy de küçük gelıyor baby turco da tam gelıyor
curly_mom Huma_kus34 Sleppy e göre bi tık küçük evet.. Ben ikisini de kullanıyorum kalite olarak aynılar 👍🏼
Arenimo Huma_kus34 Evet biraz küçük kalıbı arada kullanıyorum da. En son rossmanndan babydream bez aldım çok daha iyi👍