merhaba iyi geceler kızlar 8 aylık bebişim var özel doktorumuzu 4. Ayda bırakmak zorunda kaldık sağlık ocağıyla idare ettik rota aşısını vs yaptırdım ama menenjiti yapmıyorlar şimdi tekrar eski doktora da gidemiyoruz önerebileceğiniz doktor varmı acaba